4 кроки, які приведуть Вас
до прибуткової бізнес ідеї
Якщо Ви зараз тут, певно, у Вас в голові нерідко з'являлись думки, як добре було б мати свій прибутковий бізнес. Більшість з нас хоче перестати працювати на когось і мати власну справу. Звичайно, бажання - це дуже важливо, але одного бажання замало. Необхідно усвідомлювати, що попереду багато роботи як над Вашою справою, так і над собою взагалі.

Спочатку прийміть для себе тверде рішення і налаштуйтесь на роботу. Наступним кроком, одним із найважливіших на старті, є пошук ідеї. Але що робити, якщо бажання є, а ідеї немає? Де взагалі шукати ідеї для бізнесу?
1. Не придумувати, а помічати

"Кращий спосіб знайти ідею - не думати про неї. Знайдіть проблему, і краще - якщо вона є у Вас самого", - говорить відомий американський підприємець Пол Грем.

Нерідко власні проблеми стають відмінним джерелом бізнес-ідей. Згадайте лише історію Facebook. Все почалось з того, що студентам Гарвадру був необхідний онлайн-ресурс для спілкування, а вже сьогодні Facebook налічує близько 1,7 млрд користувачів.

Але важливо переконатися, що така проблема існує не тільки у Вас, а й у інших людей, і що вони готові платити за її вирішення.

Подумайте і згадайте, що ще турбує Вас і людей навколо, що доставляє незручності. Наприклад, черги, проблеми з паркування автомобіля, затори на дорогах, пошук житла в оренду. Таких "больових точок" насправді дуже багато і кожна може стати для Вас повноцінною ідеєю. А кращий бізнес - той, який вирішує проблеми і задовольняє потреби. Тому добре озирніться навколо, ідеї всюди.

2. Назад у дитинство

Чим більше віддаєш, тим більше отримуєш. Рано чи пізно, так чи інакше, але це аксіома, яка до того ж застосовується і в бізнесі. Сьогоднішній по-справжньому ефективний і прибутковий бізнес - той, який підприємець пропускає через себе, яким він "горить" і у який закоханий. Так працювати досить важко, але результати, як правило, надзвичайні.

Пам'ятаєте, як в дитинстві Ви хотіли стати космонавтом, написати книгу чи відкрити свою клініку для тварин? "Чому саме дитинство?" - спитаєте Ви. Бо у дитячому віці ми не завантажені проблемами, не бачимо перешкод перед бажаннями і тому у своїх мріях не маємо меж. Тому дуже часто саме дитячі мрії і стають фундаментом для бізнесу.

Візьміть папір і ручку і випишіть усе те, про що Ви колись мріяли, пройдіться по кожному своєму спогаду. Маєте список мрій? А тепер перевірте, чи усі вони є для вас актуальними. Хочете Ви зараз мати ветеринарну клініку? Ні? Викреслюємо. І врешті Ви матимете список того, що Вам, скоріше за все, подобається і чим хочеться займатись. Це і є та основа, від якої Ви можете відштовхуватись.

3. Все нове - добре забуте старе

Не обов'язково вигадувати щось нове чи шукати серед існуючого, іноді можна знайти круті ідеї для бізнесу в минулому. От наприклад, автомати з газованою водою. Можливо, пам'ятаєте чи Вам розказували батьки? Такі автомати були ще за радянських часів, а тоді десь зникли. Уявіть собі, літо, спека, кожен лише й думає як від тієї спеки врятуватись і втамувати спрагу. А тут на вулиці стоїть Ваш автомат з прохолодною газованою водою. Чи купили б люди воду? Звичайно! Тому варто зазирнути у минуле і пошукати ідеї для бізнесу й там.

4. Гра на випередження

А інколи варто навпаки, зазирнути в майбутнє. Що там може бути? Аби відповісти на це питання, необхідно проаналізувати, куди рухається світ, які тренди існують сьогодні і які можна зробити прогнози на найближчі 10-20 років

Наявність величезної кількості гаджетів, перехід багатьох процесів в онлайн, популярність віддаленої роботи, турбота про екологічне становище - усе це диктує сьогодні свої умови бізнесу. Подумайте, які ще сервіси, послуги можна створити навколо цього.

Світ сьогодні дуже активно і динамічно розвивається, тому на все необхідно дивитись крізь призму майбутнього.

Але якою б геніальною не була Ваша ідея, її обов'язково треба поаналізувати та перевірити на життєздатність. А як це зробити ми Вам розкажемо уже у наступній статті.
Made on
Tilda