Формула пропозиції, яка працює завжди
Час та технології змінюються, а з ними і техніки маркетингу. У сучасному світі у Вас є лише кілька секунд, щоб привернути увагу Вашого потенційного клієнта. В таких умовах створення сильного оферу стає Вашою головною зброєю у битві за клієнта.

Приготуйтесь, зараз ми дамо Вам формулу створення та перевірки реально крутого офера у будь-якій темі, який призведе до вибухового росту конверсії та продажів.
Перш за все, потрібно чітко зрозуміти, що таке OFFER

Ваш Offer - це те, що Ви пропонуєте своїм потенційним клієнтам.
В першу чергу, варто чітко вказати чим Ви займаєтесь або які послуги надаєте.
Важливо в 1-2 речення вмістити ключові переваги та специфіку Вашого продукту.

Це дасть людині можливість зрозуміти, куди вона взагалі потрапила, чим Ви можете бути їй корисні, і чим Ви відрізняєтеся від інших.

Другою Важливою складовою правильного офферу є Call To Action.

Вам потрібно створити вагому причину, чому клієнт має виконати потрібну Вам дію. Це може бути не лише купівля Вашого продукту чи послуги, частіше, це безкоштовний перший крок, такий як заявка на сайті чи дзвінок в компанію.
Від сили Вашого оферу - буде залежати його конверсія, а отже і Ваш прибуток.
Ми вирішили показати приклади дійсно крутих оферів, щоб дати Вам правильний вектор для роздумів.

Приклад 1: Gentelmen Club

Їхній Call To Action дуже простий.

  1. Вас підстриже чемпіон Європи з перукарської майстерності
  2. Фірмовий шампунь, який не продається навіть в аптеках
Коли Ви вже прийшли, додатково вони пропонують Вам бриття лезом за $10 і таким чином монетизуються, так як 90% погоджуються на цю послугу.
Але найцікавіше відбувається далі. На виході Вас чекає дівчинка з калькулятором, і задає Вам 3 простих запитання:

1. Скільки в середньому Ви витрачаєте на стрижку грошей?

Середня відповідь $100 (нагадуємо, компанія знаходиться в америці)

2.Скільки разів на рік ви стрижетесь?

В середньому відповідають 12 разів

3. Чи правильно я розумію, що $1200 Ви витрачаєте на стрижки щороку.

Відповідь передбачувана - так

Все це була підготовка до того, щоб озвучити основний офер компанії:
Вам пропонують за $750 (замість 1200) придбати постійний абонемент на рік, який дає право хоч кожен день приходити в один з 300 салонів Gentlemen Club в америці.

Такий офер конвертує 30% відвідувачів в постійних клієнтів.

Приклад 2: Продаж вина через інтернет

На перший погляд, продати вино в інтернеті - нелегка задача, адже його неможливо спробувати.

Який безкоштовний перший крок можна запропонувати в такій незвичній для інтернет торгівлі темі?

В чому ідея: коли ви вперше заходите на сайт компанії, Ви не зможете нічого купити. Все що Ви можете, це вибрати 3 будь-яких вина на пробу, які компанія надішле у мензурках, щоб Ви могли оцінити їх смак. Усе, що Вам потрібно - це обрати вино і ввести свій номер.

Після цього Вам зателефонує менеджер, який переконає Вас, що саме те вино, що Ви обрали, одне з найкращих і запропонує Вам разом із пробною партією, відправити ще й бонусну пляшечку того ж вина за $20, щоб зекономити Ваш час. (Варто зауважити, що компанія спеціально робить доставку не через 2 дні, а через тиждень)

Це лише 3 приклади пропозицій, які показали хороші результати на ринку. Тепер Ви розумієте, що немає ніяких інструкцій чи шаблонів для створення оферів. Потрібно вміти зрозуміти свого клієнта та його істинні потреби.
Made on
Tilda