8 причин, чому вам потрібен сильний персональний бренд
Якщо у вас немає потужного і видимого персонального бренда, ви ставите себе в невигідне становище практично у кожному аспекті вашого професійного, ділового та особистого життя. Особистий брендинг стає вимогою для будь-кого, хто прагне розширювати свій бізнес, отримувати кращу роботу, бути поміченим пресою, перенести свою кар'єру на новий рівень або зустрітися з новими, якісними друзями.
Особистий брендинг - це практика людей, які продають себе та свою кар'єру як бренди - постійний процес встановлення певного образу чи враження в розумі інших людей про особу.

У кожного є унікальний персональний бренд, незалежно від того, знають вони це чи ні. Але те, що ми всі повинні прагнути, це потужний, привабливий і помітний персональний бренд. Онлайн та особистий показ цікавих аспектів вашої професійної та особистої діяльності.

Ось вісім причин мати першокласний особистий бренд, якщо ви хочете бути успішними сьогодні:

1. Можливість знаходить вас.

Коли ваш персональний бренд є привабливим, клієнти, продавці, преса та навіть компанії, які хочуть найняти вас, знайдуть вас і зв'яжуться з вами.

2. Сила мережі в мережі.

Коли у вас є переконливий персональний бренд, люди знаходять вас цікавим та бажаним, тому вони готові зв'язатися з вами. Люди переглядають профілі і хочуть більше дізнатися про цікавих їм людей.

3. Власна мережева сила.

Ви можете демонструвати будь-які аспекти свого бренду, як професійного, так і особистого. Це заохочуватиме людей зв'язуватися з вами і можливо розпочати співпрацю. Ви можете продемонструвати свою майстерність і мати онлайн-ресурси, щоб підтримати їх по багатьох темах.

4. Побудуйте свій бізнес.

Клієнти та постачальники більш схильні робити бізнес із компанією, коли лідер має особистий сильний бренд. Хорошими прикладами є Річард Бренсон, Елон Маск, Марк Цукерберг, Білл Гейтс, Уоррен Баффет і навіть Дональд Трамп - чий персональний бренд може бути більшим, ніж його справа.

5. Отримайте роботу.

У США понад 80 відсотків менеджерів по персоналу використовують соціальні медіа для найму. 96 відсотків використовують Linkedin, а 53 відсотки використовують Twitter. Багато компаній публікують оголошення про роботу на Twitter. Але найбільш показовою статистикою є те, що 66% менеджерів використовують Facebook для найму персоналу. Вони роблять це, тому що вони намагаються дізнатись більше про вас, ніж лише те, що на вашому резюме. Вони хочуть знати вас як людину і зрозуміти, чи может ви увійти в їхню корпоративну культуру.

Це логічний підхід до вибору найкращих кандидатів. Кандидат A має вражаюче резюме. Кандидат Б має аналогічно вражаюче резюме, але їх сильний персональний бренд показує, що у них є блог з статтями з тем, що стосуються бізнесу компанії. Вони пишуть про новини та ідеї галузі. Вони займаються йогою, ведуть напівмаратони, і вони добровільно займаються благодійністю. Кого, на вашу думку, запросять на інтерв'ю?

6. Знайдіть нових друзів.

Потужний персональний бренд вигідний вам не тільки професійно. Коли ви цікаві, і люди зможуть знайти та помічати вас, вони зв'яжуться з вами на особистому рівні.

7. Магічний ефект

Він є там, де з вашим потужним та привабливим персональним брендом, відбуваються добрі речі - іноді просто щастить. Люди, помічаючи вас у Facebook, звертатимуться до вас з різних причин. І більше схилятимуться на вашу користь, бо ви помітні та активні.

8. Довіра.

Розвиваючи свій персональний бренд, потрібно знайти свій справжній стиль. І тоді ваша аудиторія починає позитивно реагувати, це створює самовпевненість і самооцінку і дозволяє вам знайти себе у всіх сенсах.

Незалежно від того, чи намагаєтесь ви побудувати свій бізнес, знайти роботу, бути помітним для преси, вражати продавців, залучати впливові контакти або просто знаходити нових успішних друзів, ключовим є потужний, привабливий та видимий бренд. І це також є ключем до побудови вашої репутації, авторитету та, найголовніше, успіху у вашому професійному та особистому житті.
Made on
Tilda