7 Технік для створення сильного бізнес-бренду у соціальних мережах

Використання соціальних мереж перересло із просто особистих потреб до потреб бізнесу, а, згодом, і до демонстрації стилю життя.

Знання тонкостей "життя в соцмережах" дозволить вибудовувати комунікації та сприйняття вас та вашого бренду в очах клієнтів та друзів максимально ефективно.
1. Сучасні соціальні сайти

Переконайтеся, що інформація на сторінках вашої компанії та на соціальних медіа-платформах (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram та Pinterest) є актуальною та точною. Ніщо не говорить за короткий час більше, ніж ті сторінки, що мають стару або неточну інформацію. Переконайтеся, що ваш логотип, фонове зображення та інше є виразним, професійним та послідовним на всіх платформах.

2. Якісні пости кожного дня

Публікуйтесь принаймні один раз на день у кожній соцмережі. Якщо ви не можете це робити особисто, найміть когось, хто може це зробити за Вас. Це буде додавати підписників. Найпоширеніший спосіб втратити їх - не мати нового контенту. Крім того, ваші публікації повинні бути цікавими та цінними для ваших клієнтів.

3. Слідкуйте за Вашими конкурентами

Це найкраще працює у Twitter та Instagram. Ви повинні слідкувати не лише за аккаунтами ваших конкурентів, але й за їхніми підписниками - багато хто буде підписуватись на Вас у відповідь!

4. Завжди відповідайте Вашим клієнтам

Клієнт має отримати відповідь від Вас протягом декількох годин - без винятків! Якщо відповідь клієнту потребує приватності, напишіть під постом щось на зразок "відповіли Вам у приват" або "подзвоніть нам за номером…./напишіть на email…"

Скарги так само потребують відповіді, як і "дякую" у відповідь на компліменти. Коли ви взаємодієте з клієнтами в соціальних мережах, ви поглиблюєте свої відносини з ними, і вони ніколи не забудуть вас. Багато хто з клієнтів перепостить Вашу сторінку та розповість іншим, тому переконайтесь, що розмова з клієнтом завершилась успішно. І гарні, і погані комментарі залишаються навіки на просторах інтернету.

5. Будьте лідером з обслуговування клієнтів

Як власник, головний або виконавчий директор у вашій компанії, найкращий спосіб використання Вашого часу та посади - взаємодіяти з клієнтами безпосередньо в соціальних мережах. Найкраще - спостерігати за Instagram, Facebook та Twitter профілем компанії, і швидко реагувати на клієнтів - іноді навіть посередині ночі. Отримання відповіді на проблему клієнта посеред ночі завжди вражає його і заставляє відчувати себе особливим. Це може перетворити невдоволеного клієнта на фаворита вашої компанії. Наприклад, твіт зі змістом: "Вибачте, що у Вас виникла данна проблема (будьте конкретними), я розгляну Ваш запит зранку першим", може змінити враження клієнта.

6. Показуйте своє обличчя на Facebook

Коментуйте записи робочої сторінки на Facebook зі свого власного аккаунта. За допомогою вашого особистого облікового запису. Клієнти люблять бачити топ-виконавців, які приймають участь у внутрішніх процесах компанії. Це привертає увагу до Вас та Вашої компанії і демонструє, що компанією керує справжня відкрита людина. Наприклад, якщо компанія опублікує інформацію про гарячий майбутній продукт, власник може розмістити особисто додаткову інформацію про те, коли саме продукт буде доступний або про особливість, яка не згадується в публікації компанії.

7. Не забувайте про LinkedIn

Зв'язуйтесь зі своїми клієнтами в LinkedIn. Цей особистий контакт змушує клієнтів відчувати, що ви про них піклуєтеся, і що вони - це більше, ніж просто дохід для вас.

Чи є у вас великий, середній або невеликий бізнес, роздрібний магазин, або ви є незалежний підрядник, фотограф, адвокат, лікар, сантехнік, чи садівник, ви можете використовувати ці технології сьогодні. Вони негайно принесуть вам нових клієнтів або замовників і обов' язково продажі.

Щоб бути успішним сьогодні, потрібно мати належне ставлення до того, що соціальні мережі - не те, до чого треба ставитись, як до роботи. Це стиль життя.
Made on
Tilda