10 фатальних соціальних помилок, які Маркетолог собі не може дозволити

Як зробити вашу соціальну мережу вірусною - таємниця, але соціальні медіа, які йдуть в нікуди, добре помітні.

Понад 2,6 мільярда людей в даний час використовують принаймні одну соціальну мережу. Очікується, що до 2021 року ця цифра збільшиться на 15 відсотків, до більш ніж 3 мільярдів людей.
Маркетинг в соціальних мережах є потужним інструментом для маркетологів, щоб об'єднати свою інтернет-аудиторію. Отриманню цінних данних бізнеси мають завдячувати соціальним мережам, таргетинг ідеального клієнта ще ніколи не був простішим.

LinkedIn пропонує дані про зайнятість, Facebook та Instagram надають маркетологам докладну демографічну інформацію, а Snapchat дозволяє легко обмінюватися географічно націленими оголошеннями.

Багато брендів побудували успішні підприємства завдяки соціальним медіа. Багато інших застрягли без контакту зі своєю цільовою аудиторією в Інтернеті, часто через те, що вони роблять одну або декілька дорогих рекламних помилок у соціальних мережах.

1. Прихильність надто багатьох соціальних мереж

Щоб стати експертом треба багато практики та фокусу. Це правильно для більшості маркетингових заходів, включаючи маркетинг соціальних мереж. Бізнеси з невеликими маркетинговими відділами повинні уникати охоплення занадто великої кількості соціальних мереж, і замість того, фокусуватися глибоко та якісно на одній чи двух мережах, які найбільше підходять до їх бізнес-цілей.

Тільки на Facebook завантажується біля 300 мільйонів фотографій на день. Кожні 60 секунд розміщується 510 000 коментарів, оновлюється більше 100 000 статусів. Маркетинг в соцільних мережах вимагає спеціальної майстерності для досягнення хороших результатів. Однак отримання цих навиків потребує часу та фокусу.

Ретельно підібравши потрібну соціальну мережу, навіть невеликі маркетингові команди зможуть розвинути необхідні навички, щоб оптимізувати кілька ключових платформ.

2. Нехтування лояльними підписниками

Дерек Сіверс довів, що громадські рухи починаються першими лояльними підписниками, а не обов'язково пристрасними лідерами. Пристрастні підписники допомагають набирати нових підписників і дають цим новим підписникам запевнення в тому, що рух цінний.

Крім того, бренди повинні пам'ятати, що треба охопити лояльних підписників соціальних мереж. Якщо є частина людей, яка постійно займається контентом, і особливо, якщо ці люди розшарюють його, вони повинні бути винагороджені. Надішліть їм відгуки в соціальних мережах або спеціальне "дякую" подарунком, щоб заохотити надавати постійну підтримку.

3. Копіювання задумок інших брендів

Хоча може бути спокусливим просто скопіювати соціальну мережу існуючого бренда, маркетологи повинні протистояти бажанню копіювати бренд. Соціальні медіа-платформи призначені для представлення користувачам нового та несподіваного вмісту, який би зачіпав їх.

Психологічні принципи соціальних медіа-мереж означають, що користувачі чекають відмінностей у змісті та задумці. Бренди, які створили унікальний задум в Інтернеті, природно, привертають більше підписників та краще залучення, ніж бренди, які просто йдуть за стадом.

Слек є гарним прикладом компанії, яка старанно працювала над створенням унікального соціального медіа-контенту. Як результат, компанія зібрала 311 000 зацікавлених підписників на Twitter. Порівняйте це з Yammer, конкуруючим продуктом з меншим успіхом у соціальних мережах. Яммер має на 78 відсотків менше підписників. Частково це пов'язано з тим, що компанія Yammer не створила чіткого задуму бренду в Інтернеті.

4. Ігнорування даних

Сучасний маркетинг - це професія, керована даними. Це стосується і оптимізації сайтів, і маркетингу у соцільних мережах. Для менеджерів соціальних мереж важливо збирати та аналізувати дані, щоб зрозуміти, як підписники реагують на контент. Інакше може бути складно зрозуміти як змінити стратегію соціальної медіа для покращення результатів.

5. Нерозуміння цільової аудиторії

У 2006 році, коли Hubspot був заснований, ніхто про це не знав. Сьогодні капіталізація компанії Hubspot складає 1,3 мільярда. Hubspot зміг досягнути успіху завдяки наполегливій відданості своїм клієнтам. Цю самовідданість можна побачити в їхній практиці приведення плюшевого ведмедя на ім'я Моллі на зустрічі.

Моллі представляє замовника Hubspot. Компанія знає про психологічні та демографічні деталі Молі, і, тримаєчи Молі на думці, вони можуть приймати розумні рішення, які найкраще служать їх клієнтам. Це розуміння допомогло Hubspot розробити правильний контент у соціальних мережах (і в багатьох інших місцях) для залучення їх ідеального клієнта.

Маркетологи соціальних мереж, як і бізнес-лідери в цілому, повинні розуміти цільову аудиторію. Це розуміння полегшить вибір правильних соціальних медіа-платформ для зосередження уваги на першому місці. Це також допоможе з'ясувати, який задум повинен бути брендом.

6. Недооцінка сили відео

Згідно з дослідженням Social Media Examiner, 60 відсотків рекламодавців із соціальних мереж заявили, що відеоматеріал є найважливішою формою візуального контенту. Причина того, що відеоматеріал настільки популярні серед маркетологів соціальних мереж, полягає в тому, що він ефективно залучає підписників.

Звіт Hubspot показав, що 55 відсотків людей "ретельно споживають" відеоматеріали, що роблять їх контент найпривабливішим вмістом.

7. Обробка кожної соціальної мережі однакова

Навіть 2 соціальні мережі не є однаковими, і помилково розглядати їх як такими. Різні люди використовують різні платформи, і очікують бачити різні типи контенту на кожному. Наприклад, було б дивним побачити публікацію соціальних мереж про відкриту позицію в Instagram, але в LinkedIn це було б нормально.

Маркетологи повинні вибрати кілька соціальних мереж і спробувати освоїти кожну, щоб зрозуміти, який тип контенту найкраще працює на кожному каналі.

8. Залучайте молодших працівників завоювати соціальні мережі

Як правило, молодші люди частіше використовують соціальні мережі. Просто подивіться на дані, представлені дослідницьким центром PEW. Але це не означає, що наймолодшій людині в маркетинговій групі обов'язково буде доручено створити стратегію соціальної медіа.

Маркетинг соціальних мереж слід трактувати як інші канали, які містять маркетингову комбінацію вашої компанії. Стратегія повинна бути побудована навколо того, що розуміє ваша команда про ваш профіль цільової аудиторії. Потрібно провести конкурентний аналіз, щоб дізнатись, як можна краще розрізняти задум бренду. Тоді дбайливому менеджеру соціальних мереж слід доручити внести цей план в життя.

9. Фокусування виключно на органічних соціальних медіа

Платні соціальні мережі можуть бути ефективним способом швидко збільшити цільові показники, такі як підписники та взаємодія. Ще краще платна реклама можуе служити доповненням до органічної соціальної медіа-стратегії, яка вже працює.

Якщо, наприклад, менеджер соціальних мереж спіткнувся на частину вмісту, який резонує з послідовниками органічно, може бути сенс збільшити охоплення цього повідомлення за допомогою платних засобів.

10. Не навчайте працівників ставати продавцями у соціальних мережах

Кожен працівник у вашій компанії має можливість спілкуватися з потенційними клієнтами та клієнтами через соціальні мережі. Оскільки працівники вже використовують соціальні медіа з особистих причин, може бути сенс навчати їх спілкуватися з потенційними клієнтами в соціальних мережах.

Соціальні медіа-мережі будуть продовжувати зростати у всьому світі. Оскільки параметри націлювання стають більш потужними, вони стають все більш привабливим каналом для маркетологів.

Щоб бути успішними, маркетологи повинні уникати підводних каменів, викладених у цій статті, і повинні підходити до соціальних мереж з чітким розумінням того, що таке ціль використання каналу та як досягнути мети.
Made on
Tilda